duminică, 14 februarie 2016

Cum a fost la seminarul de business cu Lorand Soares Szasz ?

Foto: Facebook
Luni seara am participat la seminarul de business “21 de metode pentru a creste afacerea ta” sustinut de Lorand Soares Szasz.

Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati traineri, speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la Business Days, este autorul a 2 carti despre afaceri, si sustine seminarii si cursuri despre afaceri si vanzari in fiecare luna in intreaga tara.

Intrucat seminarul a fost gratuit, trebuie sa recunosc ca initial am fost sceptica legat de calitatea informatiilor pe care urma sa le primesc. Pe drumul catre Crystal Palace Ballroom, locul unde a avut loc seminarul, ma gandeam: oare ce poate sa-mi spuna acest om atat de interesant incat sa imi creasca afacerea? Hmmm… ma gandeam ca sigur e vreunul dintre cei care vin sa ne prezinte niste abureli invatate de prin vreo carte de marketing sau de managementul afacerilor pe care o studiase pe la vreo facultate de profil, facandu-ne doar sa ne pierdem timpul. Am ales inca de la inceput sa ma inscriu si sa merg, desi trebuie sa recunosc ca abia pe drum incepusem sa-mi pun tot felul de intrebari... Dar nu a fost asa!

Foto: Facebook
Totul a fost peste masura asteptarilor din toate punctele de vedere: de la primire, organizare, zambetul pe care il afisau fetele la intrare cand iti verificau numele pentru a-ti valida intrarea, pana la ideile si informatiile oferite de speaker. Si lumea chiar a fost interesata: au participat aproximativ 500 de persoane (cred). O ocazie ideala pentru putin networking! :)

Tin sa mentionez ca am mai participat si la alte seminarii de business dar ca acesta de pe urma, mai rar.

Ma declar incantata din punct de vedere al calitatii continutului seminarului dar mai ales al atmosferei care a fost extrem de placuta.

Pe scurt, cu ce bagaj de informatii am plecat de la acest seminar:

- cum sa iti formezi echipa, cum sa o motivezi, recompensezi etc.
- de unde ar trebui sa-ti vina banii daca nu vrei sa te ia vreo criza pe nepregatite
- ce este frica si cum sa o depasesti
- cum sa-ti fidelizezi clientii pentru ca acestia sa te aleaga pe tine chiar daca nu ai cele mai mici tarife de pe piata
- cum sa te diferentiezi de concurenta
- care sunt cele mai eficiente strategii de marketing pe care sa le aplici pentru a atrage mai multi clienti
- si altele, pe care le veti afla doar daca veti participa la seminarele lui Lorand.

Cu aceasta ocazie am cunoscut si omul din spatele imaginii de prezentare: o persoana de la care am avea multe de invatat, familist convins si un om plin de viata.


Desi seminarul a fost gratuit, pot sa afirm cu tarie ca ideile prezentate nu au facut rabat de la calitate si chiar pot fi puse in practica cu usurinta. Si nu vorbesc despre chestii generale pe care le-ai putea citi chiar si pe blogul celui mai fara de experienta trainer de business. Cel putin in domeniul traducerilor in care activez eu, pot fi puse in practica cu succes. :)

Asadar, daca aveti o afacere si ati vrea sa aflati mai multe despre cum va puteti creste afacerea si aflati de vreun seminar gratuit/ platit sustinut de Lorand, mergeti cu incredere! Oricum nu aveti nimic de pierdut. Dimpotriva, aveti doar de castigat!


Aboneaza-te la newsletter! Vei primi direct pe e-mail ultimele noutati din domeniul traducerilor. Iar daca ti-a placut postarea, da-i share pe reteaua ta socializare preferata alegand din pictogramele de mai jos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...